Poczekalnia

Brak produktów

Porównywarka

Brak produktów

Ostatnio przeglądane

Brak produktów

Promocje

Brak promocji

Bestsellers

  1. CR 2450 N SP IVP New Sun (CR2450-1GV)

    11,99 PLN

Artykuly

eRaty

Partnerzy

ikl.pl na idealo.pl

Recenzje

Brak recenzji

ZAMÓWIENIA

Zamówienia w naszym sklepie można składać całodobowo, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Jednak obsługą tych zamówień zajmujemy się w godzinach pracy firmy czyli od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00. Zamówienia przyjmowane są wg kolejności ich składania w tych samych godzinach.

WYSYŁKA

W tej chwili istnieją 2 sposoby nabycia towaru w naszej firmie:

  • Wysyłka kurierem Siódemka - od 25zł (najlżejsze towary do 30kg) do 125zł (najcięższe produkty powyżej 31kg w tym wszystkie towary wielkogabarytowe!)
  • Dostawa własna naszym transportem w ramach miasta Gdańsk - 10zł.

Towary wielkogabarytowe oraz o wartości większej niż 5000zł brutto lub wadze większej jak 30kg ze względów bezpieczeństwa wysyłamy kurierem prosto z magazynu naszego dostawcy i tylko po wpłacie całości kosztów na nasze konto bankowe !!!

Przesyłkę kurierską Siódemka można śledzić na tej stronie na podstawie numeru listu przewozowego, który zawsze podajemy mailowo w dniu nadania przesyłki.

ZWROTY

Jeśli jesteś konsumentem (zakup na paragon lub na fakturę detaliczną - osoba nie prowadząca działalności gospodarczej) możesz odstąpić od umowy zawartej w naszym sklepie i zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania na zasadach sprzedaży wysyłkowej. Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt będzie kompletny, nie będzie nosił śladów użycia, nie będzie kopiowany ani w żaden sposób uszkodzony. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oryginał dowodu zakupu (jeśli jest to paragon - w przypadku faktury detalicznej wystarczy kopia) i odesłać na swój koszt na adres podany na stronie kontakt z dopiskiem "ZWROT 10 DNI" na opakowaniu lub liście przewozowym.

Przesyłki na nasz koszt nie będą przyjmowane i będą zwracane do nadawcy!

Podstawą prawną do powyższych zwrotów zakupionych przez konsumentów towarów jest art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r.) z uwzględnieniem rozumienia konsumentów według art. 221 k.c.

Pieniądze zwracamy przelewem na konto bankowe, z którego wpłynęła przedpłata (w przypadku wybrania takiej formy płatności) lub na wskazane konto bankowe (w przypadku pozostałych form płatności) w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki.

W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.

BEZPIECZEŃSTWO

Bezpieczeństwo transakcji zawieranych w naszym sklepie internetowym jest bardzo wysokie.

Istnieje 6 możliwości zapłaty za towar u nas zakupiony:

  • Przedpłata na nasze konto bankowe w Alior Bank SA
  • Za pobraniem w momencie odbioru przesyłki
  • Płatność e-przelewem (30 różnych banków)
  • PayPal (w tym karta kredytowa)
  • Raty
  • Gotówką przy dostawie naszym transportem w obrębie miasta Gdańsk.

Wszystkie ceny prezentowane na naszej stronie są cenami brutto zawierającymi 23% podatku VAT. Cena produktu jest wiążąca z momentu złożenia zamówienia przez naszą stronę, o czym klient informowany jest drogą mailową.

Każda osoba rejestrująca się w naszym sklepie jako klient ma prawo do wglądu, poprawiania, aktualizacji i usunięcia swoich danych z naszej bazy.

Jedynie odbiorniki cyfrowe zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach dotyczących wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla urządzeń konsumenckich służących do odbioru cyfrowych naziemnych transmisji telewizyjnych umożliwiają odbiór naziemnej telewizji cyfrowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

REKLAMACJE

 

Sprzęt elektroniczny sprzedawany przez naszą firmę jest najwyższej jakości, renomowanych firm i staramy się, aby był wolny od wad w momencie, kiedy wychodzi od nas z firmy do naszego klienta. Niestety zdarza się, że przesyłka zostanie uszkodzona w czasie transportu lub sprzęt był już uszkodzony w momencie wychodzenia z naszej firmy. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka, którą się otrzymało nosi ślady uszkodzenia, należy niezwłocznie zażądać od doręczyciela sporządzenia protokołu uszkodzenia przesyłki jeszcze w obecności przedstawiciela firmy przewozowej.

W przypadku, gdy przesyłka nie nosi śladu uszkodzenia, a otrzymany sprzęt nie jest zgodny z umową (czyt. nie działa prawidłowo, nie jest to sprzęt zgodny z zamawianym) należy niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą mailowo na adres sklep@ikl.pl wpisując w treści: numer zamówienia, nazwę kupowanego produktu, numer seryjny (jeśli posiada) oraz opis usterki. Dopiero po weryfikacji podanych informacji i nadaniu numeru RMA (ang. Return Material Authorization) możliwa będzie odsyłka sprzętu do naszej firmy. Przesyłki bez wyraźnie naniesionego numeru RMA na paczce nie będą przyjmowane !

Na każdy sprzęt sprzedawany przez naszą firmę udzielana jest gwarancja. Jest ona inna dla różnych produktów, a informacje o niej można znaleźć w opisie konkretnego produktu.

Każdy sprzęt można też reklamować w naszej firmie. Istnieją 2 sposoby jego dostarczenia: osobiście lub wysyłkowo na swój koszt na adres naszej firmy (przewoźnika i rodzaj przesyłki pozostawiamy do wyboru klientowi). Procedurę reklamacji należy zacząć od kontaktu z naszą firmą mailowo na adres sklep@ikl.pl wpisując w treści: numer zamówienia, nazwę kupowanego produktu, numer seryjny (jeśli posiada) oraz opis usterki. Dopiero po weryfikacji podanych informacji i nadaniu numeru RMA (ang. Return Material Authorization) możliwa będzie odsyłka sprzętu do naszej firmy. Przesyłki bez wyraźnie naniesionego numeru RMA na paczce nie będą przyjmowane ! Zestaw powinien być kompletny (najlepiej w takiej samej postaci, jak się go zakupiło) wraz z kopią dowodu zakupu (oryginały nie będą zwracane!) i opisem usterki oraz adresem zwrotnym nadawcy. W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez naszą firmę sprzętu do reklamacji ustosunkujemy się do roszczeń reklamacyjnych. Co do sposobu rozliczenia (naprawa/wymiana/zwrot środków) decyzję podejmiemy w najkrótszym możliwym terminie.

Jeśli błąd dotyczy danych na fakturze, takich jak nazwa firmy lub dane adresowe prosimy o przesłanie do naszej firmy wypełnionej i podpisanej noty korygującej (oryginał i kopia). Po jej sprawdzeniu, zostanie podpisana i odesłana do Państwa kopia noty.

Jeśli pomyłka dotyczy towaru znajdującego się na fakturze, prosimy o kontakt z naszą firmą pod adresem sklep@ikl.pl w treści podając: numer zamówienia i czego dotyczy błąd.

Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi lub instalacji, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np.: zainstalowanie sprzętu, konserwacja, instalacja oprogramowania itp.

Sklep nie dostarcza sprzętu zastępczego na czas trwania postępowania reklamacyjnego i serwisowego.

Prawa gwarancyjne posiada wyłącznie bezpośredni nabywca sprzętu, stąd też dalsze zbycie sprzętu nie powoduje przeniesienia praw gwarancyjnych na kolejnego nabywcę.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych w wyniku awarii sprzętu na jakimkolwiek nośniku danych.

Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, termiczne, uszkodzenia wynikłe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, napraw, przeróbek.

Każdy reklamowany sprzęt sprawdzamy pod względem poprawności działania. Jeżeli sprzęt jest sprawny, sklep może obciążyć reklamującego kosztami związanymi ze sprawdzeniem sprzętu i jego odsyłki.

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne i zdjęcia nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń.

SERWIS

 

Na życzenie klienta jesteśmy w stanie złożyć i skonfigurować dowolny zestaw komputerowy z części dostępnych w naszym sklepie. Poniższa tabela przedstawia ceny poszczególnych usług (wszystkie ceny są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT):

Usługa

Koszt

Montaż zestawu z zakupionych podzespołów z testowaniem poprawności startu BIOSu

70zł

Montaż zestawu z zakupionych podzespołów z testowaniem poprawności instalacji systemu Windows

100zł

Montaż zestawu z zakupionych podzespołów z instalacją systemu operacyjnego (wymagany zakup licencji OEM na jednym zamówieniu ze sprzętem)

150zł

Montaż zestawu z zakupionych podzespołów z instalacją systemu operacyjnego (wymagany zakup licencji OEM na jednym zamówieniu ze sprzętem), sterowników i 3 wybranych przez klienta programów

200zł

Nasi specjaliści są w stanie także dokonać drobnych napraw komputerów, laptopów i aparatów cyfrowych. Poniższa tabelka przedstawia ceny poszczególnych usług (wszystkie ceny są cenami brutto i zawieraja 23% podatku VAT):

Usługa

Koszt

Instalacja systemu operacyjnego Windows XP/Vista/7 na dowolnym komputerze

70zł

Instalacja systemu operacyjnego Windows XP/Vista/7 i sterowników (dostarczane przez klienta) na dowolnym komputerze

90zł

Instalacja programu

od 20zł

Odkurzanie komputera stacjonarnego

25zł

Montaż elementu w dowolnym komputerze

20zł

Odzyskiwanie danych wraz z ekspertyzą

od 100zł

Wszystkie usługi wykonujemy w siedzibie naszej firmy, nie dojeżdżamy do klientów. Na wykonane usługi wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.

 

O FIRMIE

MARAM Sp. z o.o.
ul. Poznańska 10/10, 85-129 Bydgoszcz
NIP: 9671356148 | REGON: 341370632 | KRS: 0000444690

Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Kapitał zakładowy: 5000zł wpłacony w całości.
konto: Alior Bank SA 23 2490 0005 0000 4530 5511 2061

Sklep IKL.pl istnieje od stycznia 2013 roku. Jesteśmy młodym sklepem i młodą ekipą pełną wiary, ambicji i zaangażowania. Nie ma dla nas tematów niemożliwych, nie znamy słów „nie da się”, a cechą charakterystyczną naszego sklepu jest bardzo szeroki asortyment z branż IT, AGD i RTV. Na potwierdzenie tego niech świadczą liczby: współpracujemy z 45 dostawcami, od których na bieżąco aktualizujemy ofertę, która składa się z ponad 130 tys. produktów i stale się rozwija.

Zapraszamy do zakupów osoby detaliczne (konsumentów), małe i średnie firmy (z wszystkich branż) jak i duże firmy i korporacje. Chętnie nawiążemy także współprace z mniejszymi sklepami komputerowymi, którym będziemy w stanie zaproponować lepsze ceny zakupu, niż mają aktualnie u swoich dostawców.

Masz pomysł, sugestie - napisz do nas: sklep@ikl.pl. Każda opinia jest dla nas bardzo cenna.


Informacje

Chwilowy brak możliwości odbioru osobistego !!!

Kontakt

531823726

sklep@ikl.pl

GG: 45550255

Opinie o IKL.pl w Okazje.info
Pobieranie danych...